Krynicki Jarmark przy Amfiteatrze

INFORMACJE DLA WYSTAWCÓW

JARMARK PRZY AMFITEATRZE
KRYNICA-ZDRÓJ 2025

Organizatorem  KRYNICKIEGO JARMARKU Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju z siedzibą przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego, 33-380 Krynica-Zdrój, NIP: 734-11-08-601.

KRYNICKI JARMARK PRZY AMFITEATRZE, zwany dalej „JARMARKIEM” jest imprezą handlową dla wytwórców regionalnych wyrobów i przedmiotów użytkowych, artystycznych i naturalnych produktów spożywczych, a także dla sprzedawców asortymentu o charakterze świątecznym ceramika artystyczna, zabawki, artykuły świąteczne (w tym m.in.: ozdoby choinkowe, stroiki, choinki, wyroby regionalne, pamiątki, kartki świąteczne, ozdoby, rękodzieło, kosmetyki, galanteria skórzana, biżuteria, wyroby własne, itp. artykuły spożywcze: m.in. wyroby regionalne, wypieki świąteczne, pieczywo, słodycze, miody, itp.

  • KRYNICKI JARMARK odbędzie się w terminie: 17 stycznia do 2 marca 2025 r. na terenie Polana Janówka w Krynicy-Zdroju w miejscu wskazanym przez Organizatora.

Stoiska są czynne w godzinach: 11:00 – 18:00, przy czym wystawcy mogą zdecydować o wcześniejszym otwarciu stoiska lub przedłużeniu godzin otwarcia w danym dniu na który mają zawartą umowę, po uprzednim powiadomieniu Organizatora .

  • Istnieje możliwość wynajęcia stoiska wystawienniczego na cały okres trwania jarmarku, lub na wybrany dzień/dni.W pierwszej kolejności przyjmowane są zgłoszenia na cały okres Jarmarku.
  • Jarmarki są wydarzeniami towarzyszącym imprezom kulturalnym organizowanym w w/w miejscu.
  • W KRYNICKIM JARMARKU mogą wziąć udział wszyscy, którzy spełnią następujące warunki:

Warunki Udziału

  1. Wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego Wystawcy (załącznik nr 2 do Regulaminu), w sposób czytelny i kompletny.
  2. Podpisanie Formularza przez osobę lub osoby umocowane prawnie do reprezentowania podmiotu zgłaszającego uczestnictwo
  3. Dostarczenie wypełnionego i podpisanego Formularza zgłoszeniowego oraz złożenie w sekretariacie Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju, Marszałka Józefa Piłsudskiego, 33-380 Krynica-Zdrój lub przesłanie na adres E-mail: koncerty@ckkrynica.org, tel. 601-068-014
  4. Zgłoszeń należy dokonywać minimum 7 dni przed przyjazdem na Jarmark
  5. Karta zgłoszeniowa nie jest traktowana jako umowa pomiędzy Organizatorem, a Wystawcą
  6. Po skompletowaniu kart zgłoszeniowych Organizator dokonuje wyboru wystawców spośród nadesłanych propozycji, z którymi zostaną podpisane umowy uczestnictwa w Jarmarku w charakterze wystawcy. 
  7. Bezwzględnym wymogiem stawianym przez Organizatora jest estetyczny wygląd stoiska. W wypadku gdyby stoisko nie spełniało takiego wymogu Organizator po ustnym uprzedzeniu i nie poprawieniu wyglądu stoiska przez wystawcę, może podjąć decyzję o usunięcia wystawcy z Jarmarku, bez konieczności zwrotu dokonanej przez wystawcę opłaty.
  8. Na stoiskach Wystawców mogą znajdować się wyłącznie rękodzielnicze wyroby, rzeźby, obrazy, potrawy, wyroby wędliniarskie, ciasta, ozdoby, bombki, wyroby koronkowe, rękodzielnicze i tradycyjne, biżuteria, zioła miody, sery itp.
  9. Sprzedaż innych artykułów komercyjnych, masowych, nie rękodzielniczych itp., jest zabroniona i skutkuje skreśleniem z listy wystawców i usunięciem z Jarmarku w trybie natychmiastowym bez zwrotu poniesionych kosztów.
  10. W Jarmarku mogą brać również Koła Gospodyń Wiejskich lub ich członkowie, w szczególności z obszaru Gminy Krynica- Zdrój.
  11. Jarmarki odbywają się w drewnianych domkach wystawienniczych o wymiarach: 3m x 2m, z otwieranymi okiennicami na 3 strony.
  12. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc przeznaczonych dla wystawców, Organizator zastrzega sobie prawo do wyboru Wystawcy z pośród nadesłanych propozycji.
  13. Wszystkie miejsca udostępniane są według cennikastanowiącego załącznik nr. 1 do niniejszego Regulaminu. Opłatę za miejsce wystawca jest zobowiązany uiścić przelewem na konto Centrum Kultury wskazane w cenniku do 7 dni roboczych przed pierwszym dniem udziału w jarmarku. W tytule przelewu: imię i nazwisko / nazwa firmy – JARMARK . W wypadku stwierdzenia przez Organizatora zajmowania w danym dniu przez określoną osobę/firmę miejsca/stoiska bez podpisania umowy i uregulowania należności osoba/firma zajmująca miejsce/stoisko będzie obciążana opłatą w wysokości trzykrotności opłaty cennikowej za każdy dzień.
  14. Wystawca jest zobowiązany do uiszczenia z góry opłaty targowej w Urzędzie Miasta w Krynicy-Zdroju lub do rąk inkasenta zgodnie z uchwałą Nr XIII.124.2019 Rady Miejskiej w Krynicy-Zdroju z dnia 29 października 2019 r. oraz art. 15 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych z dnia 12 stycznia 1991 r. (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 70), w myśl której (3 ust. 1)

Ustalono dzienną stawkę opłaty targowej w kwocie 20,00 zł za każdy metr kwadratowy powierzchni zajętej pod sprzedaż z zastrzeżeniem ust. 2,3”

    1. Organizator wystawia faktury zbiorcze dla każdego wystawcy za udział w jarmarku na koniec danego miesiąca. W przypadku chęci otrzymania faktury wcześniej, wystawca musi zgłosić taką prośbę przed przyjazdem na jarmark.
    2. W przypadku odwołania udziału na później niż 7 dni robocze przed przyjazdem, wystawca nie otrzyma zwrotu opłaty.
    3. Opłata za prąd  zarówno w domkach jak i namiotach jest wliczona w cenę wynajmu stoiska.
    4. Klucze do domków będą udostępnione wystawcom w dniu poprzedzającym Jarmark w siedzibie Centrum Kultury, od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 15:00
    5. Domki zostaną przypisane podpisaniu umowy Organizatora z Wystawcą. Informacje na temat numeru przypisanego stanowiska będą udostępniane przez koordynatora imprezy nie wcześniej niż na 3 dni przed przyjazdem wystawcy. Wystawcy będą informowani o lokalizacji również w dniu rozpoczęcia imprezy. W przypadku konfliktów spowodowanych miejscem stoiska, ostateczną i obligatoryjną dla wystawców decyzję podejmuje organizator.
    6. Organizator udostępnia tylko i wyłącznie domki przeznaczone do zagospodarowania przez wystawców. Wyposażenie stoiska, w krzesła, stoliki, regały wystawowe, zapewniają sobie wystawcy we własnym zakresie.
    7. Na terenie Polany Janówka obowiązuje całkowity zakaz ruchu samochodowego! W celu zaopatrzenia stoiska, wystawca powinien używać wózka lub innego urządzenia, za pomocą którego przetransportuje produkty. Wystawcy mogą korzystać z parkingów wokół parku, tj. przy ul. Piłsudskiego, Cichej i Kościelnej. Udział w jarmarku nie zwalnia z opłaty parkingowej.
    8. Wystawca po zakończeniu okresu na który zawarł umowę na dane stoisko ma obowiązek uprzątnąć stoisko ze wszelkich swoich rzeczy, zamknąć je na klucz i zwrócić klucz Organizatorowi. W wypadku nie dokonania zwrotu klucza lub nieuprzątnięcia stoiska z rzeczy wystawcy, Organizator będzie uprawniony do otwarcia stoiska i uprzątnięcia stoiska we własnym zakresie, a także zutylizowania wszelkich pozostawionych przez wystawcę rzeczy, na ryzyko i koszt wystawcy.
    9. Wystawcy mają obowiązek dbania o czystość i pozytywny wizerunek swoich stoisk. W przypadku dopuszczenia się zaśmiecania terenu Polany Janówka, w stosunku do osoby odpowiedzialnej będzie skutkował zawiadomieniem/zgłoszeniem przez Organizatora do Straży Miejskiej, co może spowodować ukaranie mandatami karnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, a odpowiedzialny wystawca zostanie może zostać usunięty wraz ze swoim stoiskiem z Jarmarku. Po każdym dniu, wystawca jest zobowiązany do zabrania własnych i pozostawionych w pobliżu jego stoiska śmieci z terenu Polany Janówka, bądź pozostawić śmieci obok jednego ze śmietników, wyłącznie w specjalnym niebieskim worku zakupionym w Urzędzie Miejskim.
    10. Na terenie stoisk handlowych obowiązuje zakaz palenia tytoniu, używania otwartego ognia oraz eksploatowania grzejnych urządzeń elektrycznych (tj. czajników, grzałek, grzejników, piecyków elektrycznych).
    11. Wystawcy obsługujący punktu gastronomiczne, przy których jest kontakt z otwartym ogniem zobowiązani są do wyposażenia stoisk w gaśnice proszkowe ABC.
    12. Zabrania się podłączania energii elektrycznej we własnym zakresie. Przyłącza elektryczne wykonywane są wyłącznie przez Organizatora.
    13. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za asortyment wystawiony na stoisku, za uszkodzenia powstałe na osobie lub mieniu Wystawcy przed, po i w trakcie trwania Jarmarku, za szkody spowodowane kradzieżą, ogniem, wichurą, deszczem, zamieciami śnieżnymi, eksplozją, zalaniem wodą, przerwą w dostawie lub przepięciem prądu i innymi przyczynami losowymi.
    14. Za wyrządzone szkody, w tym na terenie Polany Janówka, wystawcy odpowiadają materialnie.
    15. Osoby pracujące przy dostawie i sprzedaży żywności na jarmarkach, mają obowiązek:
      1. Okazać odpowiednie zezwolenia.
      2. Stosować rękawiczki jednorazowe w sposób higieniczny, mając na względzie że stosowane środki ochrony indywidualnej mogą być nośnikiem groźnych drobnoustrojów, niedopuszczalne jest wydawanie produktów żywnościowych i napojów tą samą ręką którą przyjmowane są płatności
      3. Zintensyfikować procesy mycia i dezynfekcji – lad, używanego sprzętu, uchwytów, terminali płatniczych etc., w sposób zapewniający sterylność
      4. Ograniczać w miarę możliwości ekspozycję żywności nieopakowanej przeznaczonej do bezpośredniego spożycia tj. pieczywa, ciast np. przez przykrycie folią opakowań, przestawienie tych produktów w miejsce oddalone od konsumenta, tak aby nie leżała ona obok miejsca podawania produktów.
      5. Zaleca się ograniczanie możliwości samoobsługowego zakupu wyrobów piekarniczych, cukierniczych pieczywa – wskazane jest podawanie i pakowanie przez sprzedającego produktów przeznaczonych do bezpośredniego spożycia tj.np. pieczywo, wyroby cukiernicze, bułki, tak aby ograniczyć kontakt klienta z żywnością wyłącznie do kupowanej przez tegoż klienta.
      6. W przypadku nieprzestrzegania tych zasad należy zwracać uwagę współpracownikowi i klientowi.
    16. Produkty spożywcze muszą być identyfikowalne, mieć określony termin przydatności do spożycia/datę minimalnej trwałości. Nie wolno handlować żywnością niewiadomego pochodzenia, z nielegalnych źródeł (poza wysokim ryzykiem dotyczącym potencjalnych negatywnych skutków zdrowotnych dla konsumenta istotne jest również ryzyko rozprzestrzeniania się ASF, chorób pasożytniczych i innych poważnych chorób poprzez obrót nielegalną dziczyzną i produktami wieprzowymi).
    17. Regulamin obowiązuje wszystkich wystawców i uczestników biorących udział w Krynickim Jarmarku przy Amfiteatrze.
    18. Osoby nieprzestrzegające regulaminu lub rażąco naruszające regulamin zostaną poproszone o bezzwłoczne opuszczenie imprezy bez zwrotu poniesionych kosztów.
    19. Regulamin Jarmarku jest również dostępny na internetowej stronie Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju (www.ckkrynica.pl)
    20. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, poprzez jego ogłoszenie i opublikowanie na stronie Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju (www.ckkrynica.pl).

Regulamin jarmarku

Karta zgłoszenia

Nasi partnerzy

Logo-Małopolska-V-RGB (2)3 sokol_logo kryniczanka_logo_2018_CMYK.PDF - Adobe Reader 2019-11-12 093453LOGO FILHARMONIA

slotwiny-logoLogoPCK (1)1

2