Aktualności

Gminne Senioralia o Puchar Burmistrza Krynicy- Zdroju
18.06.2024
15 czerwca 2024 w Bereście Seniorzy z UTW uczestniczyli w Gminnych Senioraliach o Puchar Burmistrza Krynicy- Zdroju. Udało się zająć III miejsce...

"Igraszki z diabłem" - Wyjazd krynickiego UTW do teatru
17.06.2024
Już tradycją niemalże, stają się dla słuchaczy Otwartego Krynickiego Uniwersytetu wyjazdy do Teatru Robotniczego w Nowym Sączu...

LAS - czy go znamy? - Prelekcje UTW
13.06.2024
LAS - czy go znamy? Takie pytanie zadał nam Pan Tomasz Szczotka podczas prelekcji poświęconej " płucom ziemi ". W planie mieliśmy wspólną wycieczkę...

Zajęcia plastyczne
21.05.2024
Podczas zajęć plastycznych nasi słuchacze mają wyjątkową okazję do wyrażania swoich artystycznych pasji i talentów. Tworzą przepiękne dzieła, które zachwycają różnorodnością i kreatywnością...

Wyjazd edukacyjny do Krakowa
26.04.2024
26 kwietnia Słuchacze UTW uczestniczyli w wyjeździe edukacyjnym do Krakowa. Odwiedzili Muzeum Narodowe - "Dom Józefa Mehoffera", Ogród Botaniczny Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz obejrzeli...

Akcja "Żonkile"
18.04.2024
Żółty żonkil to symbol zbiorowej pamięci, który przywołuje tragiczne wydarzenia z czasów II Wojny Światowej. Aby uczcić 81. rocznicę powstania w getcie warszawskim, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN organizuje coroczną akcję społeczno-edukacyjną "Żonkile"...

Spotkanie z poezją Andrzeja Piaska
04.04.2024
Spotkanie zorganizowane przez Krynicki Uniwersytet Otwarty - UTW, przy współpracy z Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju...

Warsztaty podróżnicze - Portugalia
21.03.2024
Warsztaty podróżnicze poprowadziła Pani Anna Rapacz. Zabrała nas do Portugalii, kraju o dużych walorach turystycznych...

Wielkanocne warsztaty
14.03.2024
Słuchaczki UTW zostały zaproszone przez Centrum Kultury w Krynicy i Lokalną Grupę Działania Stowarzyszenie "Z Tradycją w Nowoczesność" z Gmina Pawłosiów do udziału w prezentacji tematu "Inicjatywy społeczno - kulturalne na rzecz rozwoju i promocji obszarów wiejskich"...

Warsztaty podróżnicze
11.03.2024
Na Bursztynowy Szlak zabrała nas Irena Czyżyk. Pokazała Wilno - pełne znaków polskości, Rygę - a w niej piękne kamienice secesyjne, Tallinn- ze starą średniowieczną zabudową. Wisienką na torcie był Petersburg...

Wyjazd do teatru
07.03.2024
Spektakl pt.,, Biuro matrymonialne" obejrzeliśmy dn. 6 marca w Nowym Sączu w ramach przeglądu teatrów amatorskich. Była to dość zabawna komedia pomyłek ukazująca zasady funkcjonowania biura matrymonialnego, które w dzisiejszych czasach...

Nowe koszulki UTW
30.01.2024
Podczas jesiennej spartakiady zauważyłyśmy, że inne uniwersytety czy kluby mają koszulki z własnym logo. Postanowiłyśmy ubrać nasze słuchaczki w jednakowe koszulki. Aby to zrobić, należało znaleźć sponsora...

Spotkanie z dietetyczką
28.01.2024
" Śniadanie jedz jak król, obiad jak książę, a kolację jak żebrak". O tym, czy to przysłowie jest słuszne i jak należy się odżywiać, powiedziała nam dietetyczka Pani mgr Małgorzata Sędzimir. Podczas spotkania, które odbyło się 28.01...

Warsztaty podróżnicze - Szkocja
18.01.2024
Z czym kojarzy nam się ten kraj? Z whisky, kratą szkocką, surowym klimatem i oczywiście z mężczyznami w spódnicach. Ale przecież to nie wszystko. Ten ciekawy region Wielkiej Brytanii...

Warsztaty podróżnicze - Albania
17.01.2024
Albania - państwo w Europie, a tak niewiele o nim wiemy. Koleżanka Anna Rapacz przybliżyła nam ten kraj, pokazując piękne zdjęcia i opowiadając o zwiedzanych miejscach...

Być kobietą, być kobietą....
11.01.2024
Kobiety stanowią 99% słuchaczy naszego UTW. Nic więc dziwnego, że bardzo zainteresowało nas spotkanie z kosmetyczką Panią Beatą Bańką...

"Trzynastego nawet w grudniu jest wiosna" - wycieczka UTW
13.12.2023

"Trzynastego nawet w grudniu jest wiosna", więc nic nie mogło nas zatrzymać w domach i 13 grudnia pojechaliśmy na wycieczkę. W ciągu zaledwie dwóch dni zwiedziliśmy mnóstwo miejsc...

Profilaktyka zdrowia 60+
23.11.2023
Dnia 23 listopada słuchacze naszego uniwersytetu wzięli udział w spotkaniu z Panią doktor Katarzyną Szarek - Moskałą. Wykład ,, Profilaktyka zdrowia 60+ " zwrócił nam uwagę na wiele istotnych spraw...

Ogólnopolski Dzień Seniora
14.11.2023
W dniu 14 listopada przypada Ogólnopolski Dzień Seniora. Uczciliśmy go w ciekawy sposób. Pojechaliśmy do Nowego Sącza, aby obejrzeć przedstawienie “Ogłoszenie” w wykonaniu Teatru Robotniczego...

W zdrowym ciele – zdrowy duch! Zawody dla seniorów
W zdrowym ciele – zdrowy duch! To stare porzekadło przyświecało organizatorom Senioriady w Tyliczu. W zawodach sportowych wzięło udział kilkanaście pięcioosobowych...

Iskierka talentu aktorskiego w Krynickim UTW
28.10.2023
Jak się okazało, dwie nasze słuchaczki odkryły w sobie iskierkę “talentu” aktorskiego. Teresa Bugajska i Irena Czyżyk...

Wycieczka edukacyjna z cyklu - Różnice kulturowe naszego regionu
26.10.2023
W pięknu jesienny dzień wybraliśmy się na pierwszą wycieczkę edukacyjną z cyklu - Różnice kulturowe naszego regionu...

Inauguracja roku akademickiego 2023/2024 Krynickiego Uniwersytetu Otwartego UTW
17.10.2023
Dnia 17. października już po raz jedenasty zabrzmiała pieśń “Gaudeamus igitur. W uroczystym rozpoczęciu roku akademickiego 2023/2024 wzięli udział słuchacze naszego UTW oraz zaproszeni goście...

Nasi partnerzy

Logo-Małopolska-V-RGB (2)3 sokol_logo kryniczanka_logo_2018_CMYK.PDF - Adobe Reader 2019-11-12 093453LOGO FILHARMONIA

slotwiny-logoLogoPCK (1)MGOK LogoProjekt bez tytułu (37)