Nabór na wolne stanowisko Specjalista ds. Komunikacji Cyfrowej w Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju

Specjalista ds. Komunikacji Cyfrowej w Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju

 

Miejsce pracy: Centrum Kultury w Krynicy – Zdroju, ul. M. J. Piłsudskiego 19, 33-380 Krynica-Zdrój

 

 

I. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

1. Zarządzanie Komunikacją Cyfrową (Strona Internetowa, Social Media):

  • Administrowanie i bieżąca aktualizacja strony internetowej Centrum Kultury (publikacja wydarzeń, nowości, treści promocyjnych).
  • Kreowanie, planowanie i publikowanie treści w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram.) zgodnie z harmonogramem działań promocyjnych.
  • Monitorowanie i analiza statystyk stron internetowych i social mediów, w celu optymalizacji działań promocyjnych.
  • Odpowiadanie na zapytania użytkowników w mediach społecznościowych i na stronie internetowej, budowanie zaangażowania oraz interakcji z odbiorcami.
  • Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, dbanie o budżet i analizę efektywności.
  • Kształtowanie i dbanie o wizerunek firmy.

2. Przygotowywanie Materiałów Prezentacyjnych i Ankiet:

  • Opracowywanie materiałów promocyjnych i prezentacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Przygotowywanie profesjonalnych prezentacji multimedialnych na spotkania i konferencje.
  • Tworzenie i dystrybucja ankiet wśród uczestników wydarzeń, analiza wyników i przygotowywanie raportów na ich podstawie.
  • Współpraca z zespołem przy organizacji wydarzeń kulturalnych w zakresie przygotowywania treści promocyjnych i wizualnych.
  • Monitorowanie potrzeb szkoleniowych zespołu, pomoc w organizacji szkoleń i warsztatów wewnętrznych.

3. Obsługa kina cyfrowego:

  • Wyświetlanie seansów filmowych i spotów reklamowych zgodnie z zaakceptowanym planem.
  • Dbanie o bezpieczeństwo widzów, utrzymanie porządku wśród publiczności.
  • Kontrola ważności biletów kinowych, w tym prawo do kontrolowania uprawnień osób nabywających bilety ulgowe.
  • Obsługa kasy kinowej zgodnie z obowiązkami pracownika wynikające z ewidencjonowania sprzedaży przy zastosowaniu kasy fiskalnej.
  • Obsługa informacyjna klientów.

 

II.WYMAGANIA :

  • Wykształcenie średnie.
  • Doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi i prowadzeniu social mediów.
  • Znajomość programów graficznych (Canva, Photoshop) oraz pakietu MS Office (w szczególności PowerPoint) – mile widziana znajomość programów do projektowania ankiet online (np. Google Forms, Survio).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, kreatywność i samodzielność w działaniu.
  • Wysoka organizacja pracy, umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
  • Umiejętność pracy w zespole i dobre zdolności interpersonalne.
  • Obsługa kasy fiskalnej.

 

III. OFERUJEMY: 

  • Stabilne zatrudnienie w instytucji kulturalnej o ugruntowanej pozycji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach.

 

IV. WYMAGANE DOKUMENTY:

  • list motywacyjny.
  • życiorys (CV).
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnianiu, jego okresie i zajmowanym stanowisku.
  • kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  • oryginał kwestionariusza osobowego.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju, ul. M. J. Piłsudskiego 19, 33-380 Krynica-Zdrój lub pocztą z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Specjalista ds. Komunikacji Cyfrowej w Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju” do dnia 21.10.2024 roku do godziny: 10.00 - decyduje data wpływu do Centrum Kultury.

Kwestionariusz osobowy dla os. ubiegającej się o pracę 

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko

Nasi partnerzy

Logo-Małopolska-V-RGB (2)3 sokol_logo kryniczanka_logo_2018_CMYK.PDF - Adobe Reader 2019-11-12 093453LOGO FILHARMONIAslotwiny-logo

1

2